lovetohateme -

Hansi pansi :D

Tjenna tjenna ;)

Idag skola *gesp*(hur pip stavas de??? :o)

Tråkigt men lite hyper på HK= hemkunskap för er som inte vet :p hahaha Gabiiz vet vaför haha.

Efter det tråket skyndade man sig "hem".

Var vid datorn och väntade på SEGA hansi.... hon tog fucking 3 hela jävla timmar på sig att bli klar :O hur faan kan man vara så seg?? :s
Träffade henne i alla fall, flummiga lila GALNA hansi hahaha ;D gillar dig som du är :p men du kan ju alltid sluta vara så SEG!!
Hansii har då skivit i mina " mina vänner " böcker har jätte många :) har typ 5 st hahaha xD
Nu vet jag inte vad vi ska göra, håller på att ladda ner Marley and Me på datron som vi ska se. (hansii hatar den men jag gillar den, eller ja men bölar ju men men.. så är det xD och det är sööt att se hansii böla :)) gör det någon gång. hahaha
Käkar chips med nu ;) vet ni en kul sak hansii låter kul när hon äter chips och hon smaskar ;) grraaaoow!
Hansii ska skiva några DUMMA komentarer ;D hahaha ( dom är inte sanna ;))
1. jag var faktiskt snabb idag /hansii....* host*/ julia
2. jag vill inte se den filmen/ hansii.. men kommer göra det ändå/ julia
3. Våga bara visa den filmen för mig/ hansii hahaha ja det gör ni hon är inte farlig jag lovar (y) / julia
4. Jag smaskar inte, julia gör / Hansii hahaha eller inte det är min blogg jag bestämmer (aa)/ julia
5. Tack gulliga söta snygga sexiga Julia för att jag fick skriva detta/ hansii haha jag vet att jag är allt det där, behöver inte nämna de (hh)/ julia
Ja detta skulle bli ett kort inlägg hahaha blev de inte :D<3
Men nu ska jag flumma ihjäl mig med smaskiga Hansii men jag gillar henne ändå *HOST*
Pussisar och Kramisar <3



Kommentarer
Postat av: Gabiiz

Du avr typ för hyper på Hemkunskapen julia XD <3

2009-11-22 @ 20:30:53
URL: http://gabbiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback