lovetohateme -

Fredag?? ;o

Tjenna tjenna ;D

Idag skola som vanligt, dumma den dagen hela dagen har jag trott att det har varit fredag och blivigt sur varje gång jag inser att det är torsadg, hahaha. Så säg inte de till mig (aa)

I skola så hade vi sån studie besök på en valfi skola och jag och Johanna kollade på Viktum, skulle kolla in barn och fritid där. Inget för mig tror jag. En läskig sak med att vara där var att det kändes inte som en skola vilket är bra på sätt och viss men ja jag gillade de inte men men.. alla har olika smaker.

Efter det tråkiga besöket så åkte vi tillbaka till skolan där vi hade syslöjd även om vi inte behövde de, men vissa personer ( nämner inga namn *Host*) Har inte kommit så lång hihi (aa) Kolla inte på mig. Sen hade vi i alla fall lunch tack för de :) Äcklig mat så jag åt musli bättre de :s

När vi hade slutar sjusdade(hur det nu stavas) Gabiiz mig hem till henne, vi käkade bullar och drack saft MUMMS :D Kollade lite TV och sen fick lite bilder till ett skolarbete :s

Jag stack hem efter ungefär 1 och en halv timme då jag var hungrig igen :o snacka om att jag käkar hela tiden.. det är darför jag simmar varje måndag efter skolan. Ja, kom hem käkade köttbullar och makaroner med lingonsylt ;D mumms mumms på de. Dushade, behövde de :) och nu renn och fin så sitter jag här och ugglar, hahaha

Nu ska jag försöka hitta någon social meniska på msn med, haha lycka till eller vadå??

Pussisar och Kramisar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback