lovetohateme -

Cha Cha ;D

Cha Cha ;D

Idag blir det ett snabbt inlägg... sorry

Men jag har varit i skolan i 2 dagar och jag känner mig redan stressad :/ jag ska läsa ut en bok på 2 veckor och den är inte lite fett häller ;) hahaha Den heter i alla fall "Oönskad" den är jätte bra men tjock för att läsa på 2 veckor kommer avlida.. sen ska man göra en recension med :( stackars mig.
Jag är på kapitel 6 så det går framåt, ska snart städa buren för det han jag inte igår sen får man väll fortsätta att läsa,läsa,läsa och läsa. Kommer vara mycket i skolan nu så jag kommer kanske vara lita osocial av mig ;o Men det får ni leva med för skolan är viktig den med O.o hahaha
 Pussisar och Kramisar<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback