lovetohateme -

Älskar att sova (AA)

Heej på er ;)

Idag blev jag väckt av att min mamma skällde ut mig i tellen för att jag hade vaknat klockan 13.00. Hade sån sak att kolla på Rönerska eller Filborna men det missade jag för jag SOV. Ja, jag e klumpig, men jag tar det som min syrra sa till min mamma "bättre att försova sig jätte mycket en gång än att försova sig många gånger lite"
Så ägigt sitat eller vadå??
Ja, jag kom till skolan klockan 14.00 och hade lektion 14.20 hade svenska till 16.15 fick sluta 15 min tidigare :D
Alltifd kul att sluta tidigare, stack till bussen för att åka ner i staden och simma :D
Ska simma på GA- simgrejen varje måndag nu om jag inte har 1000 läxor som min lärare sa att vi skulle få :/
När jag kom in väl inne på simmahallen la jag mina saker på bänken sen skulle jag hoppa i och då kom Alex simmande man bara "jaha heej" trevligt trevligt. Så jag hade någon att simma med kul, kul!
Sen klockan kvart över 4 duchade jag och fixade till mig sen åkte jag bussen hem.
När jag kom hem ville mamma ha hjälp med att duka för vi skulle ha gäster som skulle fika med oss. Har nyss käkar typ 3 makor med massa med pålägg på mumms! riktigt gott faktiskt sen åt jag osså ett Vanilj hjärta och en Vanilj munk jag kommer bli FET! hahaha =)
Ja, det är det jag har gjort idag just nu snackar jag med Gabiiz för hon var sjuk idag så jag var bra att hon ringde mig ^^
Krya på dig Gabiiz <3
Pussisar och Kramisar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback