lovetohateme -

UNDERBAR DAG :D

Heej :D<3

Idag vaknade jag i tid för att jag skulle träffa Gabiiz och Hansi på busshåldsplatsen. Vi träffades där i det iskala vädret och åkte ner i stan. Vi hoppade av på GA- torg för att Gabiiz skulle grej på en djuraffär. ( kan inte säga vad :p kan inte avslöja alla julklappar ju xD)

När vi var klara där stack vi till knutan kollade runt där och lite runt i stan köpte alla presenter.

Jag blev sjukt hungrig så jag sa åt Gabiiz och Hansii om vi kunde käka på Donkan och det gick brao för dem :p eller det var bara jag som käka med dem höll mig sällskap. Om ni vill veta mer om Donkan den dagen kolla på http://gabiiz.blogg.se där har ni vidoblogg inlägg på de :p
När vi var klara där åkte Hansii hem till sig och jag stack med Gabiiz hem där vi slog in våra presenter. Sen var vi tvungna att sticka ner i stan igen för att köpa en present som jag hade glömt att köpa... segt värre!
Köpte den åkte hem och träffade Joel som jag gav presnt till och jag fick en av honom tack :D
Jag fick en julskiva och han fick toapapper som man kan skriva på xD (erkänn mitt var bättre?)
Jag och Gabiiz stack hem till henne igen och fråga om jag fick sova där och de fick jag :D :D så jag ringde mamma och fråga och det fick jag med (y) skönt att slippa föreldrarna för ett tag ^^
Vi kollade tv och käkade hamburgare (y) jag kommer bli fett om jag håller på såhär :s
Kollade tv igen efter de och det gjorde vi typ tills vi somnade, jag messade på Gabiiz mobil med ^^ sorry alla för mina sms men jag hade sjukt tråk :p<33 Och tack för " alla" som var sociala även om det bara var en...         _______________________________________________________________________________________________

Ny dag :p<3
Gabiiz mamma väckte oss klockan 10:30 så vi gick upp vid 11.00 och gjorde oss årdning och åt frunkort sen fortsatte jag med mitt smsande det är förtustan beroende framkalande xD haha ^^
Nu e jag i alla fall hemma och väntar på att Emelie ska komma, vi ska kolla film och sen ska vi baka pepparkakor :D
Pussisar och Kramisar<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback