lovetohateme -

sorry att jag har varit osocial :/

Heej<3

Jag e ledesen att jag inte har lagt inn något på jätte länge. Men det har varit så myket, liksom köpa julklappar sen julafton xD

Men idag har det varit en TRÅKIG DAG!!
Jag vaknade hemma hos Gabiiz för att jag sov hos henne kom hem vid 9.00 för att gabiiz skulle till småland.
När jag kom hem var ingen vaken så jag väkte farmor, mormor och mamma genom att knacka och ringa på klockan tills dem vaknade. Mamma öppnade i alla fall. Jag kollade TV, sen satte jag mig vid datorn och gick in på facebook. Kollade vad alla hade skivigt där, och en kille (Niklas) hade skrivit " någon som har lust att gå en promenad" och jag svarade " ja jag vill (aa)" Insåg sen att han hade skrivigt det från hans mobil så jag smsade han och skrev det i stället. Han skrev att vem jag var och jag sa då Julia alex syrra i och med att han känner min bror. Han fattade och sa inte så mycket. Fick damp på att han inte svade och var vid daton sen stack mamma,farmor och mormor för mamma skulle sjusa dem hem till Malmö. Jag stannade hemma.
När mamma kom hem efter 2 timmar svarade äntligen Niklas på mitt sms. Han skrev att han inte var hemma men att vi kunde gå ut och gå en promenix när han kom hem så han skulle messa när han kom hem.
Klockan gick och jag kollade 2 filmer kollade först björnbröder för att den gick på tv sen kollade jag Twilight på daton för jag hade den bara där xD
Spelade spel med mamma fia med knuff och käde omelett. Nu var klockan 18.00 och det ringde på dörren ( var redan sjukt sur på honom) Jag trode självklart att det var han så jag blev glad. Öppnade dörren det var Emelie inte illa menat då men FAAAN!! Jag blev ledsen så jag sprang upp på toan och torkade mina tårar som smög sig fram.
Jag gick ner igen och hälsade på Emelie och vi gick upp på mitt rum. Sen sa mamma och pappa som också hade komit hem om jag ville hyra " flickan som lekte med elden" och det är den andra filmen på "män som hatar kvinnor" Jag mamma och Emelie stack och hyde den för 45kr. När jag kom hem fick jag ett sms då var klockan 20.00 ungefär av niklas då. Han skrev att han tyvärr inte kunde träffas för att han inte hade kommit hem fören nu och att han skulle hem till en annan. JAG HADE ASSÅ VÄNTAT I 4 TIMMAR I ONÖDAN!!!! TACK SÅ JÄVLA MYCKET....
Ja, fick damp så jag skickade ett sms så att han skulle få skuldkänslor. " Tack för att du säget till innan, har bara väntat på dig i 4 timmar".
Okej det kanske var taskigt men han e 20 år han bode veta bätte än det!
Aja skit samma kollade i alla fall klart den sen stack Emelie och nu snackar jag med Gabiiz i tellen.
Glöm inte att kolla hennes blogg xD
http://Gabiiz.blogg.se
Pussisar och Kramisar <3

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

en blogg utan bilder?

inte kul att läsa då..

2009-12-28 @ 01:38:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback