lovetohateme -

28/12-09

Heej bloggen :p<3
Idag har det varit rätt mykke att göra vilket är bra för jag gillar inte att bara sitta hemma och mögla.
Så jag vaknade av att Kvällsposten killen kom klockan 10.00 som han brukar göra. Jag köpte tiding av honom och han sa förlåt att jag väckte dig, sa att det var okej för jag skulle ändå upp.
Gjorde mig i ordning och packade min simmväska, åt frukost och kollade lite tv med Alex. Han inte kolla mykke för att hinna med bussen och jag kom perfekt den kom när jag kom (y)
Hoppade på, såg att Rasmus var på bussen så jag hälsade på honom. På Ramlösa station hoppade Hansii, Johanna nilsson och Jessica på :D
Snackade med dem tills jag skulle av på GA - torg. Jag gick till simmhallen betalade 15 kr för att komma in och gjorde mig i ordining. Simmade och iriterade mig på en kille som kolla in mig :s hahaha xD Simmade i ca 1 timme sen stack jag upp och duchade och isåg att jag hade glömt min kamm och mitt smink så mitt hår såg förjävligt ut och jag såg ut som en sombie för att jag inte hade smink :s stackars alla meniskor som såg mig ^^
Åkte bussen en station till knutpunkten där jag gick av för att hitta Alleballebibokhandlen, haha nä men skoja det är min och Hansii´s namn på Akademibokhandlen. Hittade den i alla fall,gick in lämnade min bok som mamma hade köpt till mig men hade den redan. Köpte ettan på Twilight serigen för det var den ända jag inte hade.
Sen fortsatte jag mot " We love musik" hete de innan nu vet jag inte vad de heter?? :s
Gick ditt i alla fall skulle kolla om dem hade Idol Eriks nya skiva för den skulle komma ut idag men skällvklart sulle den vara slut såld :/
Sen köpte jag en till sak som jag dock inte kan säga ;p
Sen gick jag in på lagerhous och köpte kola :D mumms på de xp Åkte bussen hem efter det, messade gabiiz att jag var hemma. Jag kockade pasta och käkade de framför tven, kammade mig och sminkade mig. Sa till Gabiiz att jag kom hem till henne och det gjorde jag med. Vi sminkade oss eller jag Gabiiz ineigentligen men jag hade tråkigt så jag sminkade mig med xD haha^^
Efter de chattade vi och sen kollade vi en halv film " mulan 2" fick lånna den av henne och " Supperhjältarna"
Efter vi hade kollat ett tag på filmen kom Gabiiz pappa in för att säga att jag var tvungen att gå för dem skulle kolla Avatar. Jag fick sjus hem, kollade klart på fílmera och nu sitter jag här och lyssnar på musik och chattar med Hansii<3
Pussisar och Kramisar<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback