lovetohateme -

12 December :D

Heej ;d<3
Idag är det en dag kvar till min föddelsedag :p Om någon här har min facebook så  trod det att det var min föddelsedag idag men det stämmer dock inte xD
I alla fall åter till dagen :D
Dagen började med att mamma väckte mig klockan 11.00 för att jag skulle göra mig i ordning det gjorde jag. När jag var klar men det kom Hanna och Jessica hem till mig. Vi åt spagetti och köttfärsås. Sen bakade vi lussebullar, jag fick osså en present av var av dem :)
Vi baka alltså då och det blev en rolig men konstig stund :p
Mitt i bakandet kom Katya som osså började baka, fick en present av henne med ^^ tack, sen kom Julia med och kollade på.
Gabiiz kom osså,fick en present av henne med vi snackade och skrattade.
Efter en stund skulle Gabiiz hem men tack för att du kom en stund det var jätte snällt! <33 ska träffa henne i morgon med på min föddelsedag :D<33
Sen skulle Julia osså hem för hon hade osså gäster men hon hade mer släkt kallas för hon fyller år på måndag. Grattis i förrskott!!!<33
Efter vi hade bakat så dukade jag och sen kom Johanna. Nilsson :D Vi fikade med...
- marängsvish utan bannan
- Daim trota
- Lussebullar som vi hade bakat
Det var mumms mumms och man blev väldigt mätt.
Johanna var så duktig att hon spilde ut all saft men det gjorde inget för mamma hade en flastduck under den vanliga så bordet klara sig tack och lov :p
När vi hade ätligt satt vi länge vid bordet och snackade om en massa saker. Men sen tyckte jag det blev för kallt så jag sa till dem att vi skulle gå in. Vi gick ner i källaren till Alex rum för där är myssigt. Så jag och Hanna satt i soffan, Katya och Johanna i sängen och Jessica i förtöljen ^^ mamma kom osså ner med chips, godis och popcorn :D
Efter ett tag skulle Jessica hem och då stack alla på en gång men men :P Det var kul tack för presenterna!<3<3
Jag fick:

- en godis kaktus av Jessica
- en ask av Hanna, jag älskar askar :D :D
- en Lindor ask av Katya asså chokelad
- ljus av Johanna som hon hade gjort jätte fina!!
- Armband av Johanna
- Tröja av Gabiiz
Tack så jätte mycket för att ni ville komma!! <3<3<3<3<3
Pussisar och Kramisar<3


Kommentarer
Postat av: Hanna

Tack för allt, det var jätte trevligt:)<3

2009-12-13 @ 19:06:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback