lovetohateme -

tipp topp!

Hej!
Skriver från St ives igen, känns skönt att vara tillbaka :) Började nyss jobba också, dock är det inte alls mycket att göra nu så finns inte mycket att göra på jobb. Så istället söker jag andra jobb som jag kan göra på kvällarna. I alla fall. Idag har det varit en effektiv dag :) Eller ja det känns så i alla fall. Svårt att bara sitta stil liksom. Så idag vakna jag typ vid 10 då Andis gick till collage. Så jag bestämde mig för att istället för att sova att göra saker. 
Jag tog mig en dusch och fixade mig för att ta en promenad till affären och lite runt i stan bara för att jag ville. Köpte saker jag behövde också till vårt lilla hem :) Sedan drog jag hem igen men innan jag hann ta av mig skorna så ringde Rosie och undra om jag kunde komma till hennes jobb och lämna sojamjölk till henne som hon hade glömt. Och jag hade inget speciellet planerat så jag gjorde de och så snacka vi lite. Dog hem för det regna. Kom inanför dörren igen då Criss och Ed kom påklädda och redo att dra. Frågade mig om jag vill med till deras jobb och dricka kaffe så jag följde med :) Tänkte att kaffe kan ju vara lite gott ibland.
Sedan gick jag och Criss på en promenad genom stan och bara snacka om livet lite. Har inte träffat honom så mycket sen jag kom tillbaka för han har jobbat hela tiden. 
Kom hem igen och satte på en maskin tvätt och fixade rummet lite. Insåg att jag måste börja leta kvälls jobb så jag gjorde det. Efter cirka 2 timmars letande kom jag på att jag hade fotograferat ett ställe med en mail adress på dören som sökte folk så jag skrev till henne :) Efter 1 timme svarade hon och gav mig hennes nummer. Så jag ringde henne och imorgon har jag en jobb intervju på en resturang som lite mitt i smeten :) Det som var så bra med detta jobbet är att dem söker folk som kan jobba helger och kvällar och det är precis det jag söker också det det passa ganska perfekt. Hoppas dem är trevliga och att dem gillar mig. 
 
Okej! Det var idag de ;) Nu sitter jag bara här och chillar lite. Andis kom precis hem så spenderar lite tid med honom och med hans musik! :) Sjukt bra musik faktiskt! Han blir verkligen bättre och bättre destomer tiden går. Han är dock lite galen.. hehe 
Han gillar att prata, verkigen gillar att prata men jag tror det är bra för jag är ju inte så glad för att prata och dessutom har jag lärt mig mycket från honom. 
lever livet helt enkelt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback