lovetohateme -

Rekomederar!

Hej! 
Nu har jag varit lite duktig idag också. Fick en jobbintervju igår som skulle ske idag så jag stack till "Sloop in" Som stället heter och dem verkar ganska trevliga :) Det är en pub mitt i stan och den är ganska mysig men har hört lite skumma saker om det bara XD Dock har jag ju fler intervjuer på gång så vi får väl se vad det blir tillslut. 
Har i alla fall en test dag på Sloop in på fredag kväll så det blir säkerligen intressant. Vi får väl se hur det går med det hela.
Jag rekomenderar verkligen att komma ner till St ives under en sommar i era liv och jobba lite. För det första är det ett underbart ställe att bo på och för det andra är nästan alla människor här super duper trevliga att ha och göra med så det känns inte jobbigt att leta jobb. Så defenetivt rekomenderat. Dock så finns det en STOR sak att ha i hjärnan innan man åker ner hit.
Det är så underbart här att man kanske fastnar precis som jag :) Och det är förmodligen en av de bästa sakerna som har hänt mig så jag klagar inte! :) Lever liver helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback