lovetohateme -

förslag?

Så vad händer i livet? Jag har bara en sak att säga. Fötter. Det är det som händer, fötter. Tår kanske till och med? med eller utan nagellack? kanske gammalt nagelack som håller på att fall av. Sådant man inte orkar fixa. 
Dem är kanske stora fötter eller stora händer? Vad gör man med stora fötter och händer? Man skaffar sig stora skor och stora handskar! hehe
Nä men inte mycket som händer faktiskt. Chillar i england. Försöker bestämma när vi ska göra saker och ting. Försöka planera lite innan man kommer hem ;) 
 
Lyssnar på konstig musik med min lilla man. Kolla bara in sidan KEXP Så fattar ni nog vad jag menar. Lyssna på lite olika så förstår ni mer! Några väldigt bra men väldigt många som inte är så bra. 
 
Måste börja packa inför resan hem. Och som jag sa innan så måste jag planera lite.
OM ni har några förslag på vad man kan vissa i Helsingborg, Malmö? på en vecka nu sådär på vintern.Vill ha mysdagar också såklart men känner ändå att vi borde hitta på grejer och jag borde vissa saker och ting. Så Förslag är väldigt välkommna. 
Måste packa. Men vad behöver jag egentligen ta med mig? Inte så mycket alls. Har en massa kläder hemma och jag borde ta med mig mer hit istället. Bra ide. bra ide.
 
Idag. Idag orkar jag inte göra mycket. Finns inte mycket man kan göra nu såhär på vintern. Allt är dött och blött. Allt är stängt och closed. Jag vet inget man kan göra alls. Men det är väldigt mysigt här. Vara med min man är ju härligt!
Puss och kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback