lovetohateme -

01.13

Dagen jag inte gjorde något på. 
Det ända jag har gjort idag är att kolla på film, spela gitarr och tänka på dig. Det är det ända som är viktigt för tillfället. Träna har jag också gjort. Men det är samma sak som att tänka på dig och därför gillar jag det. 
Filmer asså. Dem får mig att bli helt galen. 
 
Det är en månad kvar nu. Precis idag, eller igår. Klockan är ju mycket. En månad tills jag får se dina vackra ögon och kyssa dina vackra läppar igen. Tack för att du väntar på mig. Jag kan inte berga mig. Det är underbart att jag ska få komma tillbaka i dina famnar. Det är underbart att du kunde vänta på mig. Ta tiden att göra annat. Men jag kommer tillbaka nu! Tillsammans igen, äntligen. 
 
Lyssna och njut. Den är vacker. Nästan lika vacker som du, Andis! I Love You!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback