lovetohateme -

Ett försök

Jag vet, jag glömde. Jag glömde igen och igen och igen. 
Jag har hört det förr och jag hör det igen, Julia uppdatera dig, julia uppdatera din blogg då. Så här är jag, uppdaterar en blogg jag inte vet varför jag har kvar. 
 
Är tillbaka i St ives. Och ja jag vet, ni läsare som bara är läsare om jag har några sådana kvar. Ni vet inte ens att jag har varit hemma. Men jag åkte hem över jul och nyår. Pågen kom också. Men jag orkade inte svenneland så länge så jag är tillbaka. Hemma. Eller ja det känns mer som hemma. St ives. Mitt nya hem, för en liten tid i alla fall. 
Jag leter efter jobb. Letar efter en livsstil. Ett sätt att vara på, rutiner. 
Vad finns det mer och säga? Det kommer bara bli en massa prat om igenting en massa strunt folk ändå inte vill läsa. Eller? 

Vet ni vad jag önskar ibland? 
Jag önskar att jag kunde. Kunde göra saker jag inte kan. Saker som de flesta inte kan. Saker som smarta människor kan. Inteligenta människor. Folk i min omgivning som tänker till lite extra. 
Men jag är inte den personen. Jag lever i nuet. Vill vara fri. Vill leva och inte behöva tänka. Inte behöva vara den som är extra smart eller den som ska kunna de igen kan. 

Kommentarer
Postat av: Hansi

Julia min kära. Definiera vad du tycker är smart och intelligent! Det finns så många olika typer på hur man kan vara smart och intelligent, och det är du! Glöm aldrig det. Tänka till lite extra om vad?

Svar: Tack Hansi <3 Tankar kan bubbla över ibland förstår du, men jag förstår vad du menar! Så tack <3
Julia

2014-01-17 @ 15:26:36
URL: http://hannasstoraresa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback