lovetohateme -

Hemma, hemma

Då så. 
Jag är hemma igen. Hemma. Ja det är konstigt, väldigt annorlunda. 
Idag var jag och mamma på teater i alla fall. Vi såg "i sista minuten". Den var rätt så bra, några roliga skämt i alla fall :) 
Mysigt att gå på teater tycker jag. 
I morgon ska jag ha lite folk hemma och bara ha en mysig kväll med chips och dippa tillsammans med lite spel och en massa prat om allt möjligt :) 
På lördag ska jag hem till bång och fira att han har fyllt 20 år! Grattis ännu en gång! Sedan efter det så blir det utgång. Det ska bli trevligt :) 
Ja? Vad annars. 
Jag saknar England, jag saknar st ives och jag saknar Andis. Väldigt, väldigt, väldigt mycket! 
Aja! Kram på er så länge! 



Från sista dagen i st ives och vägen hem. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback