lovetohateme -

Deprimerande jag vet.

Om du har en bra dag läs inte detta. Jag bara säger det. Läs det inte. Din dag kommer inte vara lika bra längre. Så nu har jag varnat er också. Varnart er för mig. 
 
 
Jag har tänkt och tänkt och tänkt. Jag ska åka hem. Men jag vill inte. Boka biljetterna. Alla tider är klara. Allt är utskrivet men jag vill inte hem. 19 februari är om 9 dagar och jag vill inte. 
Kan inte tiden gå långsamare. Det kommer vara jobbigt. Jag kommer må skit. Säkerligen gråta de första 5 timmarna och sova resten med alla mardrömmar som kommer poppa upp. 
Jag vill inte åka hem. 
Idag ska det komma någon och kolla på rummet jag bor i. Någon som ska ta över. Någon som ska ha mitt rum. Där jag bor. Hemma. De ska ta mitt hem ifrån mig. Usch och blä. Detta är en väldigt väldigt dålig dag. 
9 dagar..? Och sen då? 
Hemma i en vecka sen kommer jag vilja springa där ifrån. Sluta somna av att jag gråter mig till sömns. För att jag vet att killen jag skulle kunna göra allt för är 14 timmar iväg. Fan. Jag vill inte. Jag vill inte göra detta igen. 
Det gör så ont. Det gör så ont att veta att jag kommer vara hemma om 9 dagar. Sitta i mitt rum i källaren och gråta mig till sömns. Fan.

Kommentarer
Postat av: din dotti ♡

Älskade mammi :'(
Önska jag hade något bra att komma med, något vettigt som kan pigga upp dig. Men det har jag inte. Jag har aldrig varit i den situationen du befinner dig i nu, men något snarlikt men som ändå inte går att jämföra.
Det enda du kan göra är att försöka. Försöka orka, försöka kämpa å försöka tänka på allt positivt. Inget är positivt med att du åker men de positiva finns ändå där, du kan åka tillbaka efter kina . Andy är där när du kmr dit igen. Ja :( älskade du de enda som finns att göra är att försöka stå ut för ett litet tag ♡
finns alltid för dig ♡

Svar: Älskade Dotti! Tack för stödet! Det betyder mycket för mig <3
Tack och jag förstår att det är svårt att komma med stöttande ord. Jag är inte bra på det heller kan jag lova.
Jag vet att han kommer att vara där när jag kommer tillbaka och jag hoppas att han fortfarande tycker mycket om mig då.
Puss <3 saknar dig!!
Julia

2014-02-10 @ 22:40:46
URL: http://sakenandersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback