lovetohateme -

Grattis i förskott Joel! :)

20årsfest igår för Joel som snart är 20! Grattis i förskott på dig! :) 
Det var en trevlig blogg tycker jag. Det var rätt så skönt att vara nykter också. Det är lite smått roligt att prata med folk som inte är lika nyktra. Natali var rolig och Joel :)) söta små vänner jag har! 
Vi åt först middag :) det blev fläskflie och ris och helt underbar sås :) men jag fick vegetariska vårrullar :) fett goda! 
Sedan öppna han presenter - verkade rätt så nöjd :) sedan åt vi efterrätt och det var choklad pudding - väldig gott ett också :) sedan var men väldigt mätt. 
Sen flumma vi bara runder och jag visade lite bilder från Kina :) mysig kväll! Sen drog de flesta men jag drog hem för jag kände att de var smartast så jag inte skulle vara trött :) och det är jag inte heller! 
Jonas och Jessica :) 
Natali och föddelsebarnet Joel :)
Bara för att den var söt :) 
Från vänster - Louisa, Jonas, Johanna o Jessica. 
Jag och Emma :) 
Tack för en trevlig kväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback