lovetohateme -

sjukling - yesbox

Jag är en sjukling, och det suger verkligen! 
Men jag har hört att man måste tänka possitivt och det ska göra mig frisk så gissa vad? Jag tänker positivt :) 
Kollar på film och känner mig lycklig på alla de saker som gör mig så glad. Det finns mycket i denna världen som är så fin! hihi
Lyssna på denna låten! Den är bra, mycket bra faktiskt. Och det är en må bra låt!
http://www.youtube.com/watch?v=rtOvBOTyX00
Hörde den från "Breaking drawn part 2" lite pinsamt att erkänna att jag tror jag gillar den filmen nu XD eller ja gillar dem när jag är sjuk :) för de är verkligen må bra filmer. 
Annars här i st ives händer det inte så mycket, jobbar när jag blir frisk :) Umgås med folk! 
Saknar det folket som inte är kvar här längre!! 
Saknar de som är där hemma i lilla Sverige! 
Saknar de som saknar mig! 
Det är jobbigt att vara långt borta men det är också en av det bästa sakerna jag har varit med om. 
Jag menar.. allt här är så fint. Så många fina människor!
Caroline(Caz) -  Australien. som äger backpacker. Den skönaste tjejen! Rolig, påhittig och hon älskar batman! 
Matt- Engla.nd. Caz pojkvän, rolig, snäll och alltid med ett leenade på läpparna. 
Nano - Slovakien min rumskompis som alltid får alla att skratta även om man mår dåligt eller bara har en dålig dag. 
Joe England.  - som också är min rumskompis, rolig och allämt galen! 
Cyntihia Grand Canaria - Underbar tjej som alltid gör min glad, men sina små överraskningar (godis på kudden). 
Jano  Grand Canaria- Cyntihias pojkvän, rolig, trevlig och alltid pratglad! 
Nils Tyskland - en rolig rackare! GALEN! men ändå helt underbar!
Shelly Nya Zeeland - Rolig, trevlig och mysig tjej som gillar att festa men också ha en mysig kväll! 
Luke Australien - Rolig, knäpp, smart och alltid snäll. 
m.m!
Ni är så underbara alla mina söta saker! 
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback