lovetohateme -

Värken (a)

Skola idag då. Det var en nästan helt vanlig dag - hade dock inte sista lektionen vilket var rätt så skönt (: 
Annars ska jag plugga psykologi nu för jag har prov i morgon - efter morgondagen är jag äntligen klar med mina studier - hur galet det än låter! STUDENTEN :DD
TAGGA! 
Även om det är jävligt konstigt måste jag erkänna xD
 
Träningsvärken svider också efter lördagens gym pass.
Jag, Mariana, och joakim gymmade i en och en halv timme! Det var det jobbigaste på länge men det var också jävligt skönt att få träna lite :) I morgon är det dax igen! ^^
Efter det planterade vi lök och då sved benen verkligen! :O GALET . Sedan åt vi pizza i ryddebäck och kollade på Euorovison? Det var nice.
Trevligt, trevligt - hoppas det inte gör lika ont imorgon när man ska på det igen xD Men då ska jag träna magen :DD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback