lovetohateme -

Onsdag eller var de söndag?

Torsdag? 
Det känns som..? Jag vet inte riktigt men igår kändes det som söndag och så var det onsdag :P haha jag är fett förvirrad nu för tiden känner jag! 
Tisdag: VALBORG. Det var skola som vanligt och efter skolan slööööade jag hemma innan jag stack hem till PP och grillade :D Det var mycket mysigt. Det var jag, PP, Habba, Jonas, Joel, Hanna, Mattias, Louisa, Carro, Andreas, Daniel, Emma. Nu blir de lite pinsamt om jag har glömmt någon men hoppas jag inte har de (a)
Vi grillade i alla fall och sen sjöng vi Sing Star! Det var fett nice :DD Förlorade som vanligt men det var roligt ändå tycker jag :) Stack där efter ut med Elin och hennes tre kompisar. Det var trevligt som tusan det med. Träffade en massa folk, så som Oscar, Pontus & Olof. Mycket hände och flummigt som tusan var det! :) Men jävligt trevligt :D TACK folk!
Onsdag: usch. Det var en seg dag, som halva och kolla på film andra halvan :P hahah xD så kan de vara när man kommer hem halv fem. Inte bra där ;) Stack i alla fall hem till Mariana och kollade på film. Vi gjorde också bannankaka och soppa - mycket gott!  Vi såg två filmer, "Love is not a crime" - som var sjukt bra!  Sen "Wall street" som jag inte tyckte var så bra :P För mycket konstiga ord tror jag. 
"Love is not a crime"
"Wall street" 
Ville mest se den sista filmen för att shia labeouf var med :D Han är sååå snygg (a) hehe 
Tordag: Idag. Skola som vanligt och sen stack jag med Elin till Espresso House och var fett nervös i onödan.. inte ok. Men nice att prata med Elin :D
Kom hem och sprang en runda bara för att slippa tänka. 
Och nu vet jag inte ritkigt vad jag ska göra. Läsa? Sova? Skrika? 

Kommentarer
Postat av: Pepe

du glömde mikis och robert haha ;D

Svar: hehehehe oj (a) Jag visste att jag skulle glömma någon! heheAlltid jag! Varför försöker man ens rabbla upp folk? XD
Julia

2013-05-04 @ 01:08:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback