lovetohateme -

Igår och idag i en blandning :)

Gårdagen blev också en bra kväll :) stack och träffade Elin, Mikis och Sebastian på görningen där vi satt och snacka och jag drack en cider :) det var mysigt :)
Tack :))

Idag väckte pappa mig för att Sarah var i telefonen :) vi bestämde att vi skulle ses efter ett tag. Så jag tog det lugnt hemma och träffade Sarah och vi stack till gröningen :) där låg vi och solade i en och en halv timme :) sedan drog vi och åt stekt ris i Stadsparken, det var riktig gott :) tack för en mysig kväll :))
Sedan solade jag hemma först själv och sen med mamma! Det var vääldigt varmt för det blåste inte alls :s
Ja, sen duschade jag och jag och mamma åkte och handla! Nu är jag lite död xD så får se om jag orkar göra något kväll :p

Första och andra bilden från igår :)

https://cdn2.cdnme.se/1517499/7-3/pic_51c0b703ddf2b34fa5e66f78.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback