lovetohateme -

Gårdagen!

Igår känns det som om det hände en massa :p men det gjorde de nog inte xD vaknade och kollade på jakt film med pappa och jag lyckades faktiskt att se hela utan att somna - ibland är man duktig :D sen kollade jag lite "how i met your mother" och träffade där efter Julia och sebbe :) vi hjälpte henne att packa för på måndag - imorgon åker hon till USA i ett år :o kommer sakna henne massor!!! Sedan stack jag hem och åt lite :) visste inte riktigt vad jag skulle göra så jag träffade bång. Vi stack till mc för han var hungrig :p och jag åt en muffins :DD mumms!!!
Vi kollade där efter några avsnitt av "My little ponny" hahahahahahha xD roligare än vad man kan tro ;)) tror faktiskt det kommer bli min och bångs nya grej när vi ses xD haha
Sedan stack jag hem och sov! Snacka om att jag vad död! :))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback