lovetohateme -

Bröllopsdag! :)

Dagen började med att jag gick en runda med Jessica till city gross för att handla frukost :) sa hejdå och önskade henne en bra resa :) sedan stack jag hem, åt och kollade två filmer, kan inte namnen just nu :p
Tvättade, duschade och diskade gjorde jag med. Sedan kom Mariana och underhöll mig lite och så stack vi till henne :) körde och köpte en blomma och fick sjus hem :) tack <3
Mamma och pappa har bröllopsdag så vi bestämde oss för att äta gott :) åkte till maxi och handlade lite god mat :) det var mysigt! En öl och trevliga föräldrar, så kan man inte klaga :))
Grattis till 27 år som gifta!! :D :D
Stack där efter till Ramlösa station och tog bussen hem till Mariana :) dem lagade mat och sen såg vi en film :) den var bra! Pratade en massa och hade en trevlig stund :))
Nu är jag hemma och är helt slut så tänker sova! Godnatt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback