lovetohateme -

Vals är roligare än vad man kan tro :D

Har lärt mig att dansa vals :DD kan det helt nu! Känner mig väldigt duktig :)) fast jag kan faktiskt två olika sorter också! Hehehe
Den första är bara simpla ett, två tre och på tre ska man upp! Gillar dock bättre den andra :)
Den andra är att man dansar i en box typ för att lära sig grundstegen men jag har dessutom lärt mig att snurra :D sjukt roligt att dansa med pappa! ^^ detta borde jag verkligen göra oftare!!

Annars idag har jag varit i skolan och pluggat efter det :) där efter drog jag till dunkers och hade kick of med kulturpiloterna! Det var kul!
Sen var jag också och provade min klänning! Den passa perfekt! :D Julia är lycklig! Så nu hänger den är hemma :)
Jag och mamma köpte diamanter att sätta i mitt hår på balen och sen köpte vi Kina mat :D mumms!
Kollade på "Hair sprey" med mamma och pappa eller ja mamma somna ;) haha!
Super mysig kväll! <33 tack mina söta päron :) och tack pappa för att vi kunde dansa :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback