lovetohateme -

Tillbaka från Oxford!

I´m Home.
Jag är hemma från England! :D Det har hänt mycket! Svårt att komma ihåg allt ihopa också så jag tänkte att jag förklarar lite bara - inte dag för dag för det minns jag inte riktigt.
Men först när vi kom till Gatwick - flygplasen så tog vi en taxi till vårt hotell där vi sov i en natt. Vi var också på en söt liten pub där. Det var ett mysigt litet ställe.
Nästa dag var det dax att åka till Oxford. Så vi åkte tillbaka till flygplatsen och åkte till Oxford :) Det tog väl 2 timmar, lite mindre. Har inte så bra tidsuppfattning för jag sov hela resan xD haha, social tjej (a)
Där åkte vi till hotellet och lämnade våra saker :) Sedan träffade vi Alex (min bror) och hans tjej Hanna. Vi åt väl något och gick runder. Minns inte exakt vad vi såg alla dagar. Men vi såg saker som - Oxford school, vilket är många olika som är uppdelade tyyp. 
Vi såg också ett stort fint bibliotek, Christ Church - harry potter matsalen - där vi också åt i, sjukstugan i harry potter också, dessutom gångar som man har spelat in i :) Det var riktigt coolt! 
Såg också hur min bror bodde, och det var jätte jätte fint! :) Hade lätt kunnat bo så också, och hans utsikt var jätte fin. Man kunde se Themesen som går utanför hans fönster.
öööh vad mer gjorde vi? Svårt när man tänker bara tillbaka såhär xD
Joo jag köpte en ring, ett par byxor & en bok :DD Mycket nice! Tack mamma & pappa, mycket fina minnen! :D 
Åt också sjukt god mat, älskade den kinesiska resturangen :D (y)
 
Tack för en mycket trevlig resa! :DD 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback