lovetohateme -

en helt vanlig dag.

Skola idag då! Faktiskt en helt vanlig skoldag. Inget speciellt hände alls. 
Efter skolan var jag på kulturpiloterna :) Där klippte jag och klistrade en jälva massa lappar på andra massa lappar! Kände verkligen att jag fick något gjort vilket är skönt!  Sen kom jag hem och lagade mat.
Blev spagetti med tomatsås - tyyyyp till mig och mamma :)) Kände mig duktig för den blev god, YES! Sedan har jag pluggat projektarbete.. kul -.-'' Aja snart är det klart i alla fall och tack och lov för det! 
48 dagar kvar till studenten? Om jag räknar rätt? XD
(bjuder på en svettig bild) 
ÅÅåh jag saknar detta!
Håkan Hellström konsert i GÖTEBORG med pp! <3 BÄSTA ÖVERASKNINGEN EVER! :DDD
Och på lördag ska vi på singnerig! :D Ska bli fettttttt :D
 

Kommentarer
Postat av: Pepe

IMORGON!!! :DDDD

2013-04-19 @ 11:30:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback