lovetohateme -

SPEX, redovisning och IKEA!

Ja idag var det då SPEXfoto i skolan :D Det var riktigt roligt" :D Vi hade 80-workout video som tema så jag hade badträckt, stumpbyxor, benvärmare och stort fluffigt hår! Riktigt kul faktiskt!
Senare på dagen - inte lika roligt så hade vi redovisning i samhälle, men ja det gick helt okej :) Så jag är faktiskt nöjd med restulatet.
När skolan var slut så stack jag ner i stan och fikade med habba. Sen efter typ en timme träffade vi PP på knutan för att sticka till IKEA och göra bissnins :P haha kan inte tala om vad ÄN (; Ehm, ja det var KUL som in i! skrattat så jävla mycket idag asså ^^ Sen fikade vi och åt på IKEA också, köttbullar liksom! GOTTGOTT!
Ja, nu är jag hemma! Har ont i bennen av allt vandrande så nu ska jag gå och sova :) Har också precis skickat in min loggbok i samhälle :p
Dessa två sötnosarna var jag med idag :D
(gammal bild)
God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback