lovetohateme -

Hatar rubriker xD

Hej :)
Glömde blogga igen. Men ja igår var det skola som vanligt :) sen var jag med Sarah i stan, vi var på espresso house och fikade sen drog vi till UM :) efter det stack vi hem till Sarah och kolla lite på tv :) 
Vid 18 stack jag hem och åt med mamma :) sen kom Jonas hem till mig och vi kollade film "dark shadows". Sen snacka vi en massa och lyssnade på musik :D tack för en awesome kväll/ natt/ morgon :D 
Ja idag har jag inte gjort så mycket, vi segade när vi vaknade och sen duschade jag och följer Jonas till Ramlösa :) nu sitter jag vid tven och försöker chilla med min onda mage :s 
Ikväll var det planerat att gänget skulle komma men ja vi blir inte så många för alla kunde inte :/ men i alla fall jag, Jonas, PP och Joel :) det blir nog trevligt ändå! Ja ha det gött så länge ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback