lovetohateme -

Sovis med Sarah en onsdag :D

Jaa :p Då var denna dagen också snart över - tycker tiden går sjukt fort nu för tiden asså!
Idag har jag varit i skolan som vanlig. Och det var väl inget ovanligt med det. På väg hem så träffade jag Hansi och Mattias på bussen hem, det var trevligt med lite sällskap. Efter typ en timme hemma så kom Sarah och vi började att plugga projketarbetet - och det är sjuuuukt svårt (a) Fattar typ nada... -.-
Sarah ska i alla fall sova här :DDD Det ska bli askalas! Känns lite konstigt på en onsdag bara men vi har inte första lektionen i morgon så börjar 12.45 hehe helt okej enligt mig!
Vacker bild jag vet :p men det finns inte så många bilder på oss. Vacker i alla fall ;)
hihi jag tycker den är mysig i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback