lovetohateme -

Sjuk men snart frisk :D

Vad kan jag säga?
Jag har varit sjuk sen i måndags, hög feber, hosta, ont överallt och ville bara döööö! Mår mycket bättre nu :) Känner mig nästan bra, har inte spytt och sånt bajs idag? :D Sounds good to me! Kanske blir det skola i morgon eller ja man kan väll hoppas!
Var hos läkaren idag och hon sa att jag hade "en lindrig lunginflamtion" så ja jag hostar ju en massa men det är väll de ända + att jag är förkyld :p Nu ska jag duscha.
De andra i min klass eller över huvudtaget idag hade frilufsdag och många av mina söööta vänner åker skidor :) Ville bara säga hej till min sööta Dotti :D

Hata mig inte (aa) Jag tycker den är söt :) <3 Älskar dig <33

Kommentarer
Postat av: sarah din dotti <3

ihhhh mammi hur ska jag någonsin kunna hata dig ? :O <3 tyckte också den va smågullig (a)

hihi vad har jag gjort med mitt hår? å vad har jag för fäääärg? ser ut som slingor :O:O:O omg så risigt de ser ut ^^

haha saknar dig mammi <3 hoppas du får en awesome resa ! <3 kommer sakna dig massor med mer när du är iväg :'(

ÄLSKAR DIG! <3

2012-02-17 @ 19:31:54
URL: http://sakenandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback