lovetohateme -

Ugandierna och Uganda folket är samlat :)

Mysdag igår måste jag verkligen säga!
Träffades på skolan vid halv 11 för att fixa i ordning med bord och mat innan allt folk skulle komma. Efter typ en halvtimme så kom resten av gänget och vi började laga sopa :) Den blev väääldigt konstig, höhö. Ja, det var i alla fall mycket folk och riktigt härligt med alla Ugandier där också :D
Efter vi hade serverat och ätit både sopa och kladdkaka så var det dax att städa och dra oss till bowlingen! Där skulle vi vara vid 17 för att börja spela. Jag förlorade väääääldigt stort :( Edson - som är ugandier vann över mig.
Ungefär efter en timme med massa skratt och så gick vi vidare mot MC donalds och jag har nog inte beställt så mycket mat på en gång xD Blev så gaaaalet att hälla upp typ så där 16 muggar med cola, hahaha! Efter detta gick vi till Eriks hus där vi "kollade" på film. Jag tror inte det var jätte många som kollade egentligen, mest folk som prata och åt chips och godis och så :) Men mysigt var det i alla fall :D
Så tack alla för en rolig dag :D
 
Snart är det dax att träffa upp mina Ugandier som heter Josua(Stavning) och Edson som ska bo hos mig till på Onsdag - eller torsdag morgon :)
Vi ska till julskyltningen och kolla på en jul föreställning.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback