lovetohateme -

Västerbottenpaj är svåååårt!

Försökte mig på med hjälp av mamma att göra en Västerbottenpaj som inte gick så bra :S något konstigt med det receptet för jag gjorde exakt som det stod men den blev ändå typ bränd xD Aja hoppas den går att äta i morgon på Uganda middagen! Kommer inte kunna blogga på hela dagen för först är det skola och det börjar med musikal sen vanlig dag. Efter skolan ska jag hämta pajen hos mamma och så ska vi förberädda middagen :D Kommer nog bli bra hoppas jag! Har ju fixat ett band och en komiker till och med. Nu ska jag sova så jag inte är helt död i morgon!
Goood natt!

Inte min paj.. önskar det corde lite :p Men hoppas den blir goood ändå (a)
Tack mamma för ett bra försök ;D  <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback