lovetohateme -

Torsdag, Fredag, Lördag!

Torsdag?
Ehm.. vad gjorde jag i fredags? Just de jag satt på Pistashisa? eller hur det stavas i typ fem timmar och snackade en massa bajs med mina älskade vänner! :) Det var riktigt awesome!!
Fredag?
Mys mys efter skolan med lite folk :) Fikade på K&CO dem hade en riktigt gooood cola paj och kaffe :D mumms mumms. Det var lätt världt de, även om det var dyrt :P
På kvällen hade jag filmkväll hos min, mysigt det med ju. Vi satte på "Rase your Vocie" men det var inte alla som kollade men det var i alla fall trevligt enligt mig. Bra va?
Lördag?
Jaadåå!
Skulle egentligen fottat med Mariana och Jocke idag men det var inte så bra väder så vi ska fixa det i morgon istället, dock hade vi det super mysigt i alla fall. Vi kollade två filmer, kommer dock inte ihåg vad den första hette (a) hehege. Den andra var The Arena, JÄÄÄÄTTTE BRA!! :D Jag rekomenderar den fett mycket, Har också varit och handlat två gånger idag, en gång på City Gross och en gång på Maxi.

Sööötisarna!


Tack för en underbar dag/kväll! :)
/ Julia

Kommentarer
Postat av: Mariana

Tack själv skruttis! Du ger energi! :)

2011-12-01 @ 06:54:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback