lovetohateme -

BodyPump gör ont & bra tränning ;)

Kom nyss hem från BodyPump och skit det var såå sjukt svårt :o
Tränna mycket med skivstänger och sånt, det är verkligen en utmaning om man inte är vann vid att tränna, arm och ben muskler på det sättet :)

Jag undar hur många sånna jag har gjort idag :o
Tror inte att jag kommer orka gå upp ur sängen i morgon för jag kommer ha en så sjuk tränningsvärk och det känner jag redan "/
Men det var i alla fall inte sista gången jag jag gjorde BodyPump för det är en så bra tränning så jag tänker göra det men med uppehåll annars kommer jag inte orka :p
I morgon blir det nog Zumba igen ;) Måste ju gå ofta så man hänger med ;)
Puss på er <3
/ Juliaaaaooooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback