lovetohateme -

Helgen kommer :D

Sitter och kollar på Top Model som vanligt när jag inte vet vad jag ska göra (a)
Idag har jag ingen anning vad jag ska göra, eller ja jag ska tränna ikväll men har inte gjort så mycket under dagen.
Att ta det lungt är ändå skönt att för jag har packat hela helgen :p
Imorgon(fredag): Träffa Gabiiz :D Kommer bli så roligt att träffa henne igen för hon kommer hem från Bankok då :D ååååh snacka om att jag är peppad :p
Lördag: Träffa Jonas, hihi! Kommer bli fett roligt som vanligt <3
Söndag: Träffa Humle :D Hihi det kommer bli roligt ^^
Såå kommer bli en trevlig helg :D
Vad ska ni göra i helgen???
Puss på er <3
/ Juliaaaooooooo


Kommentarer
Postat av: Rebecka

mihii takki jullebulle! :DD

hihi din helg låter kul! själv ska jag åka till min syster som bor i göteborgstrakterna. ;DD

2011-02-24 @ 15:58:56
URL: http://episkey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback