lovetohateme -

Hur lyckas man?? :O

Heej <3

Slut på skolan, en vecka i skolan har varit sjukt jobbigt nu blir det skönt med helg ;D

Börjar med att berätta om igår. Igår i skolan halkade jag och tog mot allt med min hand, det gjorde sjukt ont och jag kunde inte röra den :/ fick ett bandage av en lärare. Hjälpte inte mykke men lite i alla fall. Sjukt öm i min hand i alla fall.

Så jag e lite handikappad i min högra arm, varför just höger man gör allt med höger ju. Aja men det börjar i alla fall bli bättre. Efter skolan träffade jag Gabiiz vi pluggade svenska och sen satt vi vid datorn och hade kul. Jag läste osså gamla berättelser Gabiiz hade gjort. Sjukt kul var det asså.
Vi käkade korv och pomes och kollade efter det på Let´s dance. Det var rätt kul, länge sen man kollade det. Sen i pausen då det e nyheter så fick jag ont i magen så jag tog en ipren :s
Efter Let´s dance så satt vi vid daton och jag satt och höll på med min "nya" mobil. Det är Gabiiz gamla mobil som nu är min :) (y) älskar den mobilen asså! Vet inte vf men den e så bra bara ^^
Sen sov vi (aa) blev sjukt trött!

Idag då så vaknade jag tidigt av att ha ont i magen gick upp och tog en ipren sen låg jag bara och kollade TV medans Gabiiz sov ;D
Väckte Gabiiz efter ett tag och gjorde mig i ordining sen hämtade mamma mig och vi åkte hem och åt bullar, gott gott (y)
Just nu sitter jag få här och håller på med min nya mobil och snackar med folk, och musik så klart ^^ jag är  osså sjukt sötsugen :s

Pussisar och Kramisar<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback