lovetohateme -

Veckan??:D

Ska plocka ur diskmaskinen men jobbigt värre att vänta på att den ska ha tvättat klart :(
Så här är min plan att göra:
I morgon(torsdag) - Träffa Sarah & Gabiiz
Fredag - Fira nyår med familjen
Lördag - spela laserdom & packa
Söndag - kanske träffa min baby Jonte <33 & packa det sista
Måndag - åka från Sverige :D
Hahahaaa! Jag längtar så sjukt mycket på att bara sticka från Sverige och bara ha det gött :D
Kommer dock sakna alla här hemma, men är ju inte borta så länge. Ledsen att jag inte kan blogga under hela den tiden. Men det kan inte hjälpas, får blogga extra för er när jag kommer hem! <3


Bara för att jag älskar den bilden. Lika?? jaaaaao <33
Bill & Tom Kaulitz <333
Puss på er <3
/ Juliaaaooooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback