lovetohateme -

Fun fun fun!!

Heej på er alla snyggingar ;) haha
I går var en riktigt rolig dag/kväll/natt!
Sov ju över med Gabiiz hade jätte kul skrattade skrattade och skrattade till allt möjligt,hahaha xD
Kommer bilder senare när Gabiiz har skickat dem till mig, skulle fixa massor av saker idag men men.. det blev inte så för att jag var hoss Gabiiz länge idag med xD haha vi var i mer än ett dygn det e sjukt men vi hade kul hihi! Jag skulle dusha men ja det får jag göra snart, och så skulle jag städa buren men det blir väll i morgon antar jag :p Men problemet är att jag skulle simma imorgon kommer bli helt... DAMP.
Allt blir helt fel när man inte gör det i rätt ordning jag är dålig på sånt här, jobbigt.
Ja, men jag måste dusha nu för annars kommer jag ju stinka i morgon hahaha xD så normal jag är asså..
men det väll alla ^^
Så ja jag hör av mig i morgon om jag hinner så bli inte sur om jag inte hinner har mycket att göra... :/
Pussisar och Kramisar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback