lovetohateme -

Annorlunda men samma

Same same but diffrent. 
Det är ju alltid så. Fram och tillbaka och sen samma igen, fram och tillbaka. Men till slut hamnar jag med dig så det blir nog bra. Två var läänge! För länge! två och en halv månad kommer vara aldels för mycket! :/ Så konstigt!
Det kommer bli mer och mer svårt dessto mer vi är på skillda vägar. Du gör nått och jag nått annat. Vi bara blir olika liksom. Inte för att vi någonsin var lika men jag faller för dig varje dag :) 
Le en gång och kolla mot mitt håll och jag sitter fast i dina armar ännu en gång!
 
Börjat lyssna på sjukt skumma saker också XD Musik som jag inte alls innan och nu är jag helt galen i dem! Kolla in dessa UNDERBARA låtar! :D
 
Och en till!
 
Lyssna och njut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback