lovetohateme -

Väla- Poertyslam- taken 2 och PUMPA :D

Igår var en bra dag! Skola först som vanligt då - sen drog jag och Sarah till Väla och shoppade lite eller ja Sarah gjorde jag hängde bara på. Sen på kvällen var jag på PoetrySlam med Sarah och Neij, den var riktigt nice, dem var super duper duktiga! :D GRATTIS MAJA som vann denna del tävligen! Riktigt niiiiice var den.
Därefter så stack jag och Sarah till bion och skulle kolla "TED" om det fanns platser men det fanns bara två längst fram så vi bestämmde oss för att se "Taken 2" stället. Den var läääääääääskig men bra !
Man kan ju lungt säga att det kittlades i fötterna när man såg denna senen! :o Pirr pirr!!
Aja åter till idag då. Mamma väckte mig vid 10 för att vi skulle ta en promenad - lite luft liksom. Det var skönt, blev varm men det var nice att prova sina nya skor och det var riktigt skönt väder! :D Tack för mys rundan mamma!
Nu ska jag plugga psykologi och i kväll så blir det HALLOWEEN FEST :D
Detta kommer att vara jag :D heheh jag ska vara PUMPA :DD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback