lovetohateme -

tick tack

Julia, 17år
Misstänker att jag blev tappad i golvet som barn. Detta skulle kunna förklara mina humörs svängningar och mitt konstanta gråtande.
Jag gråter när jag skrattar.
Jag gråter när jag är ledsen.
Jag gråter när jag är arg.
Jag gråter när andra gråter.
Jag gråter när spisen gråter.
Jag gråter när jag springer.
Och jag gråter när jag ser på film, lyckliga eller olyckliga.
Jag gråter i vilket fall som.
Trotts detta anses jag vara en väldigt glad person konstig nog.

Kulturen kom till mig när mamma tog med mig på teater för att se en midsommarnattsdröm och detta var nog mitt startskott för att älska kultur. Nu gillar jag all slags kultur.
Kulturpilot för att jag får hålla på med kulturen.
Nicolaiskolan är där jag går, 3 året, bild och form. Jag gör detta för att jag får chans att göra det jag tycker om, att göra smycken. Det är super mysigt och när man väl börjar så har jag väldigt svårt för att sluta.
Jag hör från mina klasskamrater att jag har för mycket tålamod och det kan jag väl hålla med om. Det är väl bra antar jag.

 

 


Så beskrev jag mig igår. Hehehe.

Hehe jaja! Igår i alla fall så var jag i skolan som vanligt - eller nä inte som vanligt hade ju en mega sovmorgon vilket jag behövde! Jag och Sarah tog i alla fall oss till skolan. När jag hade slutat så tog jag mig till kulturpiloterna i regn och blåst -.- det var SVINKALLT!!
Ja, när jag kom in på dunkers så börjadet det regna så lite tur hade jag med mig i alla fall. Sen så handlade jag och Humle lite och satt i hennes kök och drack teeee :D Allitd lika mysigt!
Jag kom hem vid 21 och var TRÖTT. Satte mig i soffan med pappa och kollade TV sen några minuter senare - max en halvtimme så knackar det på dörren. Då är det bång och Louisa som står där. Bång ser för färligt ut, sorrt bång men det gjorde du :) Han hade en "mask" som han hade gjort själv i halva ansiket" -svårt att förklara men i alla fall ^^
Han frågade om jag ville med till Tempel på halloween fest som då var PPP som skulle vara där (party på Procivitas) hehe. Jag tackade jag. Tyckte att det kunde vara roligt. Så  jag "klädde" ut mig till Katnis i hungerspelen för det var lätt. Hade bara gröna byxor, ett svart linne och en pill och en båge som vi gjorde lite snabbt. Men det blev rätt så bra :D
Ja, när vi var där trodde folk jag var vakt men det var trevligt ändå! :))
Det var väl min dag de - åkte taxi hem för vi missa sista tåget -.- men det var chill :D

Idag då: Var i skolan som vanligt. Blev lite drama - tänker inte skriva om det för att jag har respekt. Så ja, annars var det som vanligt. Stack till stan och träffade Habba, vi åt Sabbe, mumms ! Sen köpte vi present. Kan inte skriva om det häller, fall i fall ;) Men det gick nog bra!
kram kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback