lovetohateme -

SÖNDAG - MÅNDAG

Ja då har det varit skola igen då. Måååndag.
Ja igår så pluggade jag stora delar av dagen och sen gick jag en runda med PP och snackade en massa :) Åt glass på MC ;) MYYYSIGT! Tack för det!
Sen träffade jag Julia och vi kollade på William Spetz hehe och sen stack vi hem till Sebbe och bakade kladdkaka och kollade på "How i meet your mother" - sååå niiice :D Tack för det :)
Men nu måste jag plugga naturkunskap B - har ju prov i morgon och kan typ hälften? :O inte ok!
Annars i veckan är det typ proppfullt med saker som ska göras men hör väl av mig ;)
Lite roligt får man ha det ;)

Kommentarer
Postat av: dotti<3

naaaawwwww så söta höns!!!
haha omg jag svär de e du och jag!!!! lika smarta som dom e vi!! tihihi

btw: skulle du joina mig på onsdag eller ska jag överleva själv? ;) - du väljer själv <3

Svar: jaag vet dem är underbara :DD
Julia

2012-10-08 @ 19:45:26
URL: http://sakenandersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback