lovetohateme -

GRATTIS ALEX I EFTERSKOTT OCH GRATTIS ANNA IDAG :DDD <333

Ja, söndagen var inte jätte spännande jag vaknade först halv nio och tog en ipren för att jag har min fina rööööda vecka -.- inte kul.  Sen gick jag och la mig igen, mamma ville att jag skulle upp så blev väckt vid två. Det var inte vad min kropp ville men jag gick i alla fall upp. Slöade hela dagen typ utan att göra så mycket vättigt alls.
Sen på kvällen så stack jag hem till Mariana vi kollade på "Hunger Games" den var såådär. Såg ju den på bio men det var ett tag sen + att jag somnade då. Men ja den är lite väl seg i början men ja lite spännade på slutet var det väl! Ja, vi handlade och gick en runda också. Det var en SKUUM promenad, hahahaha Jocke höll för det mesta för öronen, undrar varför ;) haha
En annan viktig sak med denna dagen är att min bror fyllde år :DDD GRATTIS ALEX i EFTERSKOTT :D D:D <333 hoppas du hade en underbar dag
Nu är det i alla fall måndag kväll, den första october och jag är seg. Trött och ny duschad, och vill helst sova. Men ja, håret måste ju få en chans att torka först antar jag. Ehm.. ja annars idag har jag varit i skolan. Det var en helt normal dag, faktiskt, inget dramatiskt alls. Efter skolan åt jag glas på MC med Sarah, det var sådär gott. Smakade den nya med Twix var inte värlt pengarna. Köp häldre en Cheeeese burgare det är gooodare.
Stack där efter hem och försökte göra något vettigt men det hände inte så jag gick en runda med PP det blev bara en liten för jag skulle ringa min syster och GRATTULERA HENNE!!! :D :D :D
GRATTIS ANNA på DIN föddelsedag :D <33333
Sen stack jag hem till Julia och vi spelade lite på hennes nya Pad och kollade TV sen kollade vi på en roolig snubbe på youtube som gör ett pogram vist ;) Han heter William Spetz! Kolla på honom han är rolig ^^
Ja det är mina dagar det.
Ha det fett :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback