lovetohateme -

Föddelsedags fest och utgång med Anna

Hade en mysig dag igår. Vaknade vid 12 för att anna väckte mig :) Lite senare stack jag till Kulturpiloterna för vi skulle ha Zombie speed datening. Men tyvärr kom igen. Blev lite ledsen i ögat men så kan det gå.
Senare så stack jag hem till Hansi för att fira hennes föddelsedag, det var ritkigt nice :D Vi åt god mat och jätte god efterrätt! Tack så  mycket :) Hon verkade också bli glad för sina presenter också vilket var bra! :)När dem andra stack ut senare så hämtade jag Anna hemma och vi gick ut och tog en öl. Det var mysigt!
När jag vaknade idag så mådde jag riktigt dåligt! Mådde illa, hade ont i huvudet. Inte så bra. Men jag hoppas verkligen att jag mår bättre i morgon! Jag vill ju umgås med mina vänner! :p
Aja, det var mina två dagar här. hehe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback