lovetohateme -

Fika! Film med Johanna och Film med Marri och Jocke :D

Vad har jag gjort idag?
TRäfffade Sarah vid 13 i stan och vi gick till Espresso House och jag drack varm choklad och en kaka och sarah samma sak med annan kaka :p Vi satt och snackade och hon fick en liten sak av mig.
Jag åkte med henne med 5an och så stack jag hem till Johanna. Jag gick in om Ica och köpte lite chips till oss, vi kollade på en jätte random film som jag inte minns vad den hete. Men något med en fest och att den gick åt helvete, hahahaha lite roligt.
Sen gick jag mot Elineberg och möte Mariana där :) Vi åkte hem till henne och sen stack vi och jocke och handlade lite. När vi kom hem till dem så kollade vi på två filmer: Transporter 1 och 2 :D

Handlar om han på bilden och att han ska transpotera olika saker, oftast till Maffia personer xD
Detta var då en av hans objekt i 1an :p hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback