lovetohateme -

Bloggen :D

Heej bloggen!
Det känns som om det var länge sen jag la in en bild och lite mer än bara text hela tiden.
Så jag ska väla ut en bild på något som jag ska lägga upp och sen säga vf just denna bilden :D
Okej? Bra :D

Så KLART jag valde SPEX :D!
Vi hade det i onsdags denna veckan, det var sjukt kul.
På bilden ser ni från vänseter jag, Linnea och Jessica.
Jag skulle då föreställa en mus, en misslyckad en, sedan har vi Linnea som Mimmi och Jessica som något  gulligt xp
Jag tycker vi tar lite fler bilder på denna dagen :D

Här har ni oss :D
Från vänster Gabiiz sen då jag xp Gabi var min söta EMO<3
Puss på denna roliga dagen<33

Kommentarer
Postat av: Humle

HAHAHHAH, aww lilla Julia xD ♥

2010-09-16 @ 18:22:44
URL: http://grux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback