lovetohateme -

Dance and Sing!

AJ! Snacka om att jag har ont i min mage "/ palla de :o
Igår trodde jag min dag skulle bli tråkig och inte göra något alls men fel,fel,fel!  Först stack jag och pappa till City Gross och pantade flaskor, 40 kr till mig (a). Vi drack också lite där, jag drack varmchocklad och pappa drack kaffe så klart. Pappa följde mig sedan hem till Sarah, det var MYCKET längre än vad jag trodde och jag fick sååå ont i mina ben. Därför kliade det på min rumpa xD
Jag och Sarah satt och snackade & åt en julskina macka sen stack vi till Gabiiz. När vi kom till henne så fick jag och Gabiiz en mugg var av Sarah i julklapp! Tack Sarah <3
Efter det sjöng vi singstar på Gabiiz nya playstation 3 :D Tror vi sjöng och dansade i 3 timmare eller mer. Det var roligt i alla fall. Vi åt också tacos och det var så klart mummsigt. Så klart sjöng vi och dansade efter det med men Gabiiz dansade mest och jag och Sarah sjöng (a)


Typ något sånt :D
Puss på er <3
/ Juliaaaoooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback