lovetohateme -

Väla med Hansii :D

Heej :p<3
Idag vaknade jag av att söötnosen Hansii ringde mig och väckte mig ^^ haha
Gjorde mig i ordning för att åka till stan och sen vidare mot Väla med Hansii =) Träffade henne och vi gick till busshåldsplatsen. Snackade en massa skit på bussen xd Vi hoppade av på en station efter GA - torg kommer inte på vad den heter nu ( bra jag är har bott i helsingborg i hela mitt liv och vet inte sånt^^).
Gick till sf bio och köpte biobiljtter till Avatar som vi ska se ikväll klockan 21.15 om man ska vara exakt. Kommer bli fett nice, när vi äntligen hade köpt den fick vi gå till knutan för att ta 22:an som går till Väla. Vi missade den precis och fick vänta i 15 min. Så vi gick snabbt in på bolagret och köpte candy och jag gick in på 7 eleven oh köpte festis :D
Sen kom bussen den var helt tom, haha. Hoppade i alla fall på och åkte mot Väla Centrum.
Kom fram efter 15 min som det tar att åka ditt vilket är snabbt. Det är bra att dem har tagit en buss som går så snabbt och inte stannar på så många stationer tycker jag. När vi var framme Väla började vi med att gå in på Cubus vi var där inne i HÖGST 5 min haha! Tråkig affär. Fortsatte att kolla i en massor av affärer. Jag köpte i alla fall.....
- Erik Grönwalls skiva (killen som vann idol, skivlagret)
- Rise Against skiva :D( skivlagret)
- En tröja till nyår. ( igentligen skulle Hansii ha den men den var för stor så jag köpte den ^^) ( Carlings)
Sen lämnade jag en tröja med. Mamma hade köpt en Tokio Hotel tröja till mig som jag hade önskat mig men den var för liten så jag lämnade den och köpte en större men när jag provade den var den också för liten och det var ändå den största, så det blev ingen sån tröja.
Hansii köpte...
- Ring(Grännslöst)
- BH(H&M, tror jag)
- 2 skivor med Dream Theater(skivlagret)
Det var allt det vi köpte. Jag åt också på Väla, Wook-kitchen. Mumms på de :D
När klockan var halv 5 insåg vi att vi var tvungena att sticka om vi skulle hinna hem och göra oss klara för att se Avatar. Åkte 22:an till knutpunkten och sen bytade vi till 2:an och åkte hem. Jag hoppade av på Wallisgatan för att gå hem. Kom hem och nu sitter jag här och skriver, chattar med Gabiiz och lyssnar på Erik´s skiva som jag köpte :D
Pussisar och Kramisar<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback