lovetohateme -

4 november

4 november 2015. 
Jag kan inte fatta att der redan är november. Snart åker jag hem till Sverige igen och gud vad jag längar tills jag får träffa alla :D
Idag bestämde sig min mobil att dö igen... Förhoppningsvis kommer den tillbaka till liv imorgon.. hehe 
Vet inte riktigt vad jag hade tänkt att skriva men men. Kan väl berätta att jag läser en rolig bok. Den heter "Damned" av Chuck Palahniuk. Svårt att stava det efternamnenet men han är en bra föfattare. Skum men bra. 
Annars har jag inte gjort mycket idag. Gick på en promenad och läste lite. Imorgon är det 5 november så då kommer det smällas raketer hela natten lång, tror redan dem har börjat faktiskt. :) Hoppas det blir bra väder så kan man kanske gå och kolla på dem.
see ya later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback