lovetohateme -

Dag 1 och 2, St ives

Gissa vad?? :D Jag är St ives! Underbara söta lilla super gulliga st ives! Som jag har saknar dig. Det är rätt sjukt hur mycket man kan gilla ett ställe bara sådär. 
Igår var en låååång med rolig dag! Den började klockan 04.00 då mitt alarm gick.. suck. Jag ville döda den telefonen men men. Pappa körde mig till flyplatsen - TACK PAPPA! :D Checkade in mitt bagae och det var övervikt 20,9 men jag fick inte betala! Suck it!! Så jävla bra helt enkelt. Det var snällt av henne. Flög och jag mådde så illa, det var riktigt hemskt. Har nog aldrig varit så åksjuk på att flyg innan :S illa! 
När jag äntligen kom ur planet var det en lättnad att andas frisk luft, och illamåendet började släppa. Satte mig på tåget och vi började rulla. Sedan fick jag byta till tunnelbana 2 gånger och till buss 1 gång... det blev allt som allt 7 bytden och jag var helt slut när jag kom fram. 
Andis möte mig på stationen och jag var överlycklig att träffa honom. Kändes dock konstigt att kyssa någon igen efter 4 månader och jag hade helt glömt hur mjuka läppar denna man har. Hihi okej jag ska sluta.. hihihihi
Jag gick till Backpackers och la av alla mina saker och bytade mina kläder och tvättade av mig lite snabbt, det var sååå skönt. Träffa Caz var också helt fantastikt! Snacka om att jag har saknat henne, underbara människa! Träffade Andis hemma hos Criss som dock var på jobb. Vi lagade cury. Sedan kom Criss hem tillsammasn med Rosie och två andra xD Som ni nog redan vet har jag så dåligt minne och speciellt när det gäller namn så jag kan tyvärr inte komma ihåg vad dem hette. Tusan också.. det värsta är att jag har träffat dem så många gånger också.. Aja så kan de gå ;) 
Vi åt en massa mat och jag blev super mätt XD somnade sedan nästan hemma hos Criss men innan det hände så stack jag hem eller ja till BP. Alla sov i mitt rum.. inte bra! Jag försökte vara tyst jag lovar.. men det gick inte så bra. Inte bra alls om jag ska vara ärlig (a) haha kom i alla fall i säng. 
 
Idag ringde klockan 6.30 .. inte roligt det heller. Slog till och med i huvudet för jag blev så cholad, lyckat julia. Lyckat.. 
Stack till jobb :) Som är på ett hotell som heter Trevose Habour House. Det var trevligt att träffa alla och lära mig en massa. Lära mig vad jag har för syslor och så fick jag testa på att servera och det var roligt, i och med att jag aldrig har gjort det innan. Jag tyckte allmänt att tagen gick bra och dem verkade nöjda. Jag failade bara en gång och de var såklart lite pinsamt. Glömde ta av locket så det föll av och mesta av smoothin kom över allt.. ojdå. 
Men men alla gör väl misstag första dagen? Ni som läser så här mycket av mitt inlägg kan ju svara på de eller nått. 
Nu sitter jag på BP och väntar på att Andis ska komma hem så vi kan träffas lite :) För i morgon har jag en jobb intervju på Cabis Bay Hotel så ja det blir rätt så mycket jobb efter det liksom. Det är inte lätt. 
Har också äntligen fått musik på min mobil - eller ja bra, lite modärn musik ;) 
Varnar försten redan nu att jag inte kommer skriva så ofta. Kommer för det första inte hinna och för det andra är det verkligen annat roligt man kan göra här XD

Kommentarer
Postat av: PEPEEEN

låter som du haft några sjukt bra dagar hittils ^^ och jaaaa de e okej att faila ;D

2014-05-03 @ 12:56:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback