lovetohateme -

Små prat.

Jag tror det är dags att blogga lite. Jag menar jag måste väl skriva något antar jag. 
Tänkte börja med att vissa denna låten. 
 
 
Anledningen - för att jag tycker den är vacker. Mycket vacker faktikst.
Det är bra föresten. Eller ja om man inte tänker på tandvärken men sånt får man väl ignorera antar jag. 
St ives är vackert. Fortfarande. Jag gillar verkligen detta stället, allt med detta stället. Även de dagar när det är kallt, regningt och blåsigt. Jag tycker nästan om dem dagarna ännu bättre. 
Det är en bra anledning till att bara vara.. Som idag. Jag bara är. Är mig.
Klockan här är 18.12, hemma 19.12. Den timmen gör rätt mycket skillnad. 
Ska nog inte sitta här så länge till. Ska umgås, vara social. Försöka prata om annat än min onda tand. Inte så lätt som man kan tro. Men i morgon, i morgon slipper jag troligen ha ont. 
Tycker också man ska lyssna på.
We built this city,
Bara för att det är en klasiker och bara för att den är faktikst är bra. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback